U gebruikt een verouderde browser, voor de beste gebruikerservaring raden wij u een nieuwere browser te gebruiken

De bezorgservice van Broodjestijd.nl

Hieronder vindt u alle informatie over de bezorgservice. Heeft u een andere vraag? Neem dan contact met ons op!

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Wij bezorgen uw lunch tussen 10 uur ‘s ochtends en 13 uur ‘s middags. U kunt zelf aangeven op welk tijdstip de bestelling bezorgd moet worden, bijvoorbeeld ‘11.00 uur’. Houdt u hierbij rekening dat dit een 'gewenste' levertijd is. Wij bezorgen dan in een blokuur van een half uur voor en een half uur na de door u ingevoerde aflevertijd. Moet uw bestelling voor een uiterlijk tijdstip geleverd zijn, vermeldt u dat aub in het veld opmerkingen.

Waar kan er bezorgd worden?

Wij bezorgen standaard in de stadsgrenzen van Rotterdam, Schiedam en Capelle aan de IJssel, plus alle gebieden daartussen. In overleg bezorgen we ook in Vlaardingen, Botlek, Maasvlakte, Barendrecht en Nieuwerkerk aan den IJssel. Bovendien zijn er mogelijkheden voor bezorging in de rest van Nederland. Wilt u hier gebruik van maken? Neem dan eerst contact op om de mogelijkheden te bespreken!

Voor hoe laat moet ik bestellen?

  • Algemeen geldt: hoe eerder op de dag u bestelt, des te beter kunnen we u helpen.

  • Als u vóór 09:30 uur ‘s ochtends besteld, dan ontvangt u uw artikelen nog dezelfde dag voor 13 uur.

  • Als u ná 09:30 uur besteld, dan wordt uw bestelling standaard doorgeschoven naar de eerstvolgende werkdag.

  • Bestelt u ná 09:30 uur maar wilt u de bestelling dezelfde dag ontvangen? Neem dan eerst telefonisch contact op om de mogelijkheden te bespreken.

  • Moet uw bestelling op specifiek tijdstip afgeleverd worden? Neem dan eerst telefonisch contact op om dit door te geven.

  • Wilt u een bestelling vroeg in de ochtend of laat in de middag ontvangen? Dat kan natuurlijk ook. Neem wel eerst contact op om een tijdstip af te spreken.

  • Op zaterdag en zondag leveren wij uitsluitend op aanvraag.

  • In de vakantieperiodes gelden aangepaste bezorgtijden. Bestelt u in de vakantie? Neem dan eerst contact op om de mogelijkheden te bespreken.

Hoe werkt het bestellen en betalen?

  • U logt in op onze website, plaats uw bestelling en rekent deze af.

  • U ontvangt per e-mail een bevestiging van uw bestelling.

    • Heeft u na 10 minuten nog geen bevestiging ontvangen? Neem dan telefonisch contact op!

  • Uw bestelling wordt afgeleverd.

  • U ontvangt uw factuur op het opgegeven e-mailadres.

  • De betaaltermijn is 7 dagen.

  • Betaalt u contant aan de chauffeur? Houd dan het totale bedrag, het liefst gepast, gereed. De chauffeur zal u vragen om te tekenen voor ontvangst.

    • U kunt onze chauffeur ook vragen om uw eigen factuur te tekenen voor de eigen administratie.

Hoeveel kost de bezorging?

  • Wij bezorgen uw bestelling gratis als deze 15 euro of meer* bedraagt.

  • Onder 15 euro rekenen wij 5 euro bezorgkosten.

  • Bent u een dagelijkse klant? Neem dan contact op. We kijken graag of we met u een aparte afspraak kunnen maken.

  • Wilt u de artikelen buiten dit gebied ontvangen? Dan rekenen wij bezorgkosten op basis van de extra afstand. Neem telefonisch contact op om de exacte kosten op te vragen.

* Let op: Alle prijzen zijn exclusief BTW

Heeft u een andere vraag of opmerkingen?